مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

همگرایی سئو و محتوا

۳. تحول جستجوهای محلی و تلفن همراه
اینک انقلاب ابرمحلی در حالا روی دادن میباشد. در واقع ۵۱ درصد پیشگامان بازاریابی اعلام کرده اند که سئو سایت  برای محل های در حدود خودشان یا این که حق تقدم شماره یک آنهاست و یا این که برایشان بسیار پراهمیت میباشد. در سود هنوز نیمی از بازاریاب ها محتوا را برای مخاطبین تلفن همراه و محلی سئو نمی‌کنند.

طبق اعلام سایت ThinkwithGoogle حدودا یک سوم از تمام جستجوهای تلفن همراه به شرایط جغرافیایی بستگی دارا هستند. در صورتی محتوای وبسایت شما با وضعیت مخاطب تناسب نداشته باشد، جستن آن از روش کاوش دشوار میشود و در سود مخاطبین کمتری به آن دسترسی خواهند داشت.

دو نکته برای تطبیق با این فرایند عبارتند از:

محتوا را برای محل ها و دستگاه های گوناگون و ارتقاء سرعت سئو نمائید. مشتریان انتظار محتوایی را دارا‌هستند که برای وضعیت های متعدد ایجاد و seo گردیده باشد و با‌گاز لود خواهد شد.
نیاز یوزرها به مطالعه در رابطه موضوعات روز و فرمت های داده ای متفاوت (مثل ویدئو یا این که تصویر) را برآورده فرمایید در غیر این شکل زمان ها را از دست می دهید.
این مقاله را هم بخوانید seo تکنیکال چه میباشد و ۸ نکته حائض اهمیت در رابطه آن
۴. جستجوی صوتی
یک کدام از دیگر از وسیع ترین تحولات آینده جستجوی صوتی میباشد. هر یک‌سری که ۲۰ درصد از جستجوهای تلفن همراه گوگل بوسیله جستجوی صوتی انجام می‌شود و ۳۱ درصد بازاریاب ها بر این باورند که جستجوی صوتی مثلا تحولات اساسی در آینده میباشد، با این وجود حدود ۶۲ درصد بازاریاب ها اعلام کرده اند که طرح و طرحی جهت آمادگی برای جستجوی صوتی ندارند.

مطلقا اکثر بازاریاب ها هم اکنون اقدامات ما یحتاج برای بهبود تجربیات یوزرها درین حوزه را انجام نمی دهند. این عدم عشق به سپرده گذاری در جستجوی صوتی، پتانسیل تبدیل شدن به معضلی دور از شوخی در آینده را داراست.

به هر حالا طبق اعلام وب سایت ComScore، تا سال ۲۰۲۰ پنجاه درصد مصرف کنندگان با فناوری هایی که از روش صوت فعال می‌شوند، تعامل خواهند داشت. یعنی نسبتاً کمتر از سه سال دیگر.

دو نکته برای تطبیق با این پروسه عبارتند از:

محتوا را با علایق و مقصود یوزرها در لحظه تصمیم گیری تطبیق دهید. به عنوان مثال بیشتر جستجوهایی که به طور صوتی انجام میگردند ماهیت خودمانی دارا هستند، بدین ترتیب ادراک ادله (قصد) پنهان در پشت یک پرسش یا این که کاوش یاری متعددی به ساخت‌و‌ساز محتوایی متناسب با منظور استفاده کننده می نماید.
با ساخت محتوایی که به سوالهای یوزرها جواب می‌دهد و حول لغات کلیدی و موضوعاتی اساسی و مطلوب برای برندتان ساخت و ساز شده‌است، برندتان را قابل رویت خیس نمائید. ارائه جواب هایی سریع و دارای ربط برای پیروزی جستجوی صوتی ضروری میباشد. محتوا را طوری ساخت و سازماندهی فرمایید که به عبارتی معیارهای موردنیاز برای سئوی سنتی را داشته باشد و اطمینان نتایج نمائید که موتور جستجوی صوت، زمینه و مضمون‌ محتوای شمارا شعور نماید.
۵. هوش تصنعی و یادگیری ماشینی
فعلا ما به ندرت به سمت دنیای بعداز تحول موبایلی تکان میکنیم. ادله های هوشمند (مثل چت بات ها یا این که روبات های سخنگو و دستیاران فردی) در هم اکنون تغییر‌و تحول ماهیت کاوش می باشند. تاکنون گوگل در عرصه فناوری های گوشی پیشرو بوده و درحال حاضر تلاش می نماید در عرصه فناوری های هوش تصنعی و مصنوعی هم پیشرو باشد. البته گوگل صرفا غول فناوری وجود ندارد که به سمت به کار گیری از هوش تصنعی و مصنوعی تکان می نماید، بلکه کمپانی هایی مثل فیسبوک، مایکروسافت، آمازون، اپل و سایرین نیز به همین شکل می‌باشند.

ولی چرا می بایست از هوش تصنعی و مصنوعی به کارگیری کنیم؟ برای ادراک مصرف کنندگان، علایق، غرض و برخورد های آن‌ها و تولید شایسته ترین تجربه ممکن برای آن‌ها طی مسیر جنبش و تبدیلشان.

امروزه داده های بسیار متعددی در دسترس اشخاص جای‌دارد. در شکل به کارگیری صحیح از هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشینی، این دو می‌توانند به شما برای به کار گیری از این اطلاعات و تبدیل آنها به اطلاعاتی اثر گذار و محتوایی بهتر یاری دهد.

به لطف یادگیری ماشینی، مارک شما قابلیت و امکان مشاهده بیشتری پیدا می نماید و میتوانید تصمیمات بهتری برای بازاریابی محتوا بگیرید که سبب ساز پیشرفت کسب و کارتان خواهد شد.

خلاصه
مهم‌ترین جنبه‌ی آینده ساخت‌و‌ساز محتوا، ساخت تجاربی بهتر برای مشتریان میباشد. با هماهنگ کردن خودتان با پنج پروسه روایت شده درین مقاله، زمان های متعددی برای برد پیش روی شما قرار میگیرد.

این مقاله را هم بخوانید ۱۲ غلط در مورد بهینه سازی وب سایت که می بایست از آنها اجتناب نمایید!
با تطبیق دادن خودتان با طرق تازه کاوش و استعمال از محتوا، بیشتر آمادگی تطبیق با این تغییرات را پیدا میکنید و می‌توانید پیش از رقبا، محتوای لازم مخاطبین تان را در دسترس آن‌ها قرار دهید.

 


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۳۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)