مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

با ارائه یک پکیج، نقاط درد رو یکی کنین


با ارائه یک پکیج، نقاط درد رو یک کدام از کنین
یک کارشناس اقتصاد عصبی به اسم جرج لونستاین، در زمینۀ تاثیر بسته‌های تولید ها و سرویس ها به پژوهش ها عظیم‌ای دست زده  سئو سایت و حاصل جالبی هم به دست آورده. اون فهمیده که کل مشتریان (و به خصوص مشتریان محافظه‌فعالیت) ترجیح می‌دن مراحل خرید خویش رو در یک گام گسترده، البته بی آلایش کامل شدن کنن و این خریدها رو به طور جدا انجام ندن.

از جمله، ترجیح یک مصرف‌کننده اینه که مجموع قابلیت و امکان‌های خودروی خویش رو به طور هم زمان ارتقاء بده تا در چندین مرحله. یعنی یک پکیج بی نقص از قابلیت و امکان‌های متعدد رو خریداری کنه. البته چرا؟ برای یافت کردن پاسخ، کافیه به‌این تاءمل کنین که چقدر برای ذهن مشقت بار میباشد که هر ارتقای خودرو رو به طور غیر وابسته توجیه کنه. (“باشه… سیستم مسیریابی مطلقاً به کارم میاد… حاضرم براش پول بدم… ولی صندلی‌ها چطور؟… خب شاید این هم تامل بدی نباشه… ولی حقیقتاً لازمه که… “)

خریدهای مستقل منجر ساخت نقاط درد غیر وابسته برای مشتری می‌شه. البته خرید یک پکیج فقط یک نقطۀ درد رو تولید می‌کنه و در این‌حالت، حتی اگه ارزش اون خیلی بیشتر هم باشه، چندان اصلا مهم نیست.

پس بالاخره مشخص و معلوم شد که چرا بخش اعظمی از مشتریان عشق دارن بابت یک پکیج بی نقص حتی بیشتر هم پول تن، البته تک تک به سراغ محصول ها و سرویس ها نرن. اون ها با اینکار خیر صرفا دردسر کمتری رو متحمل می شن، که تنها یک نقطۀ درد از بابت خرید خویش تجربه می‌کنن.

به جزئیات قیمت به‌این
معمولاً به ما سفارش می‌دن که خیلی سرگرم جزئیات نشویم و از نه کمال‌گرایی خویش بگذریم. البته این زمینه موقع تایپ کردن پیام‌های تبلیغاتی عمل چندان خیر وجود ندارد و نبایداهمیّت جزئیات رو حداقل گرفت… البته حقیقتاً جزئیات یک متن تبلیغاتی تا چه حد اهمیت داره؟

خب، یک کدام از احمقانه‌ترین حقیقت‌ها در رابطه فروش، به وسیله دانشمندان دانش گاه کارنجی ملون پدیدار و آشکار شد. در حین پژوهش ها اون ها معلوم شد که حتی یک کلمه و واژه هم می تونه در ارتقاء نرخ تبدیل مخاطبان به مشتری تاثیر حقیقتاً وحشتناکی داشته باشه.

درین تست، اون ها توضیح ارزش یک دی‌ایشان‌دی رو از “۵ دلار” به “یک هزینه کوچک ۵ دلاری” عوض کردن تا ببینه فروش تا چه حد زیر تاثیر قرار می‌گیره. با اینکار اون ها تونستن تعداد مشتریان رو ۲۰ درصد ارتقا تن! اعتقاد و باور می‌کنین؟

بذارین این دو توضیح متعدد رو در کنار هم ببینیم تا دقیقاً بفهمید که مساله چقدر مضحک اس: آیا خاطر می‌کردین که کلمۀ کوچک بتونه تاثیر چنین بزرگی در جذب مشتری داشته باشه؟ با این اکانت، دیگه هیچ شکی وجود نداره که هنگامی غرض ما متقاعد کردن یک مشتری باشه که در خریدهای خویش محافظه‌کاره، همگی‌چیز به جزئیات برمی‌گرده.

توان برچسب زدن رو در آغوش بکشید!
شاید شرایط کنونی پیش خودتان تاءمل کنین که مراد اینجانب، چسباندن برچسب‌های مثبت به مارک خودتانه. (این مارک بی‌نظیر و با شکوه ما!) ولی خیر… تماماً برعکس… اینجانب دارم به شما سفارش می ‌دهم که به مشتریان خویش برچسب بزنید!

می دانم… به نظرتان این سفارش خیلی خیر وجود ندارد، انتها چطور برچسب زدن به مشتری می تونه تاثیر مثبتی داشته باشه؟ خب، اگه اینطور اندیشه می‌کنین، خبر جالبی برایتان دارم: برچسب زدن به مشتری می تونه منجر فروش بیشتر شما بشه.

بیایید با هم به یک تحقیق علمی دیدنی نگاه کنیم. این تحقیق نشان می‌بده انسان‌ها برچسب تناول کردن رو دوست دارن و زمانی حس می‌کنن به یک تیم خاص وابستگی دارن، بخت اینکه در کار‌های اون مجموعه شرکت کردن داشته باشن بیشتر گردد.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۶:۱۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)