11 بحران گسترده بهينه سازي كه با آن ها روبرو خواهيد شد.
در حوزهبررسي seo سايتچه يك فعاليت محدود انجام دهيد سئو سايت و چه شخصا به جزئيات يك كار براي تعداد پاره اي از مشتريان بپردازيد، يا اين كه بر روي يك فهرست پهناور از پروژهها تحت عنوان بخشي از يك سازمان ارزيابي نمائيد، معضلهاي ويژهاي وجود داراست كه در مسير شغلي بهينه سازي به آنان عكس العمل خواهيد كرد. اصلا مهم نيست كه چقدر حرفه اي، سازمانيافته، و يا اين كه كنش گرا ميباشيد، در هر شكل درين حوزه، با موردها پايين واكنش خواهيد كرد:
مشتريان عصباني.
نقص در وبسايت.
كمپين هاي بهينه سازي فارغ از نام و نشان
مسائل داخلي و اشتباهات.
اكثر وقت ها اين معضلها ميتوانند در كنار يكديگر حل شوند، ولي خوب ميباشد كه بدانيد چه چيزي در مسير شغلي seo تان وجود دارااست. پس چهگونه اين ۱۱ معضل مشترك را در دست گرفتن خواهيد كرد؟
1.رئيس پروژه، a.k.a تعادل بين فعاليت مشتري و وظايف
در صورتيكه ميخواهيد يك كارشناس seo برنده باشيد، مي بايست بسيار سازمانيافته كار فرمائيد. گاهي اوقات پيش ميآيد كه بيشتراز حد بر روي يك مبحث تمركز ميكنيد و اينكه به هر چيزي كه در طول طرح ريزي، با در دست گرفتن كيفيت به مشتري وعده دادهايد، ممكن وجود ندارد دست پيدا فرمائيد.
براي تقابل با اين بحران، داشتن ساختار مديريتي مطلوب، وظيفه شما ميباشد. رئيس مطلوب به شما اين قابليت را مي دهد كه وسعت عمل را روي منابع خويش بسط دهيد و سبب خودداري از افت كيفيت گرديد. در seo، يك كمپين چيره به معناي انتها عمل وجود ندارد؛ بلكه از فعاليت هاي كوچك و قابل رئيس در حين بازه تشكيل ميشود.
در نظر نگرفتن اين قسمت هاي كوتاه مثل حسابرسيهاي سريع، با صرفهسازي سرعت، نشر محتواي منظم و غيره سبب مي گردد تا تمام كمپين تان به هدفي كه دارااست، نرسد. شما نميتوانيد پيش از گردهمايي بازبيني مشتري كليه چيز را انتخاب نماييد و انتظار داشته باشيد كه حاصل در حيث گرفته گرديده، نتيجه ها خواهد شد.
چينش وظايف قابل اجرا در ميان مجموعه شما در حين مدت، سبب ساز پيروزي ميشود. هنگامي كه از يك گروه تبديل به تعدادي گروه گوناگون ميشويد، مي بايست فرآيندها را مستندسازي نماييد، آنان را به صورت پيوسته تصحيح فرمائيد، و در ساختار مدير پروژه خويش تركيب نمائيد. براي شيوه بهبود جريان فعاليت روزمره و حسابرسي فرايند ها به صورت منظم، وقت بگذاريد. بيش تر از حد به تاكتيكهاي ديرين توكل نكنيد، زيرا سرعت تان افت خواهد كرد.
۲. مدير انتظارات مشتري
قرار وجود ندارد به مشتري با بهينه سازي درس بدهيد. اين قضيه خصوصا وقتي اهميت پيدا مي نمايد كه شما يك مشتري عظيم و اساسي داشته باشيد، كه شم ميكنيد مي بايست پايينتاثير قرارش دهيد. اما غلط نكنيد: عدم تحقق انتظارات نا ممكن هيچوقت مشتري را زير تأثير قرار نمي دهد ، براين اساس وعده هاي خويش را درتوان واقعبينانه محافظت نمائيد. آنها را با حاصل زير تاثير قرار دهيد و خير لغت ها!
تماس با يك مشتري بالقوه، يا اين كه ارائه توصيه به ايشان تفاوتي با هم ندارند؛ مدام مي بايست انتظارات واقعبينانه به آنها ارائه دهيد. ممكن ميباشد با اين مراحل فروشي هم نداشته باشيد ، البته فيض اي كه به دست ميآوريد قابل تقدير ميباشد، چون واضح فعاليت ميكنيد.
مشتريان تان از اين صداقت شما در حوزه بهينه سازي در طولانيبازه سپاس مي نمايند. پس از شش ماه شما از حاصل و درخواست مشتريان بيشتر براي فعاليت شگفت زده خواهيد شد. علاوه بر تهيه انتظارات صحيح زماني كه دعوا به هدف ها و انتظارات يك كمپين بهينه سازي رسد، ياد ميگيريد كه انتظارات صحت را براي پروژه تان تهيه فرماييد.
يك مشتري با پست الكرونيكي، ارتباط تلفني و يا اين كه پيامك در كل ساعتها روز قادر است با شما رابطه برقرار نمايد، و كم كم به سمت مراجعه حضوري گرايش پيدا مي نمايد. چنانچه اين انتظارات را برآورده فرماييد، براي فعاليت خويش مدت بگذاريد، ميتوانيد اين معضل را با پيروزي مدير فرمائيد.
۳. بوجود داخل شدن جايگاهبندي هاي غيرمنتظره در زمان بهينه سازي
شما مي توانيد يك كار پيروز را رئيس نماييد، حاصل عالي توليد نماييد، شاهد ارتقاء زياد ترافيك و لذت بردن از يك ارتباط آهسته با مشتري باشيد. ولي ممكن ميباشد كه ناگهان تمامي آن پيروزي ها فرو بريزد.
برخي اوقات اين انگيزه تكنيكي ميباشد، مانند انجام تغييرات در يك الگوريتم موتور كاوش. شايد اين قضيه از تغيير و تحول جهت مشتري ناشي گردد ( آنان ممكن ميباشد ايرادات ميزان دارايياي را تجربه نمايند). شما بايستي بتوانيد به شرايط خويش در زمان انجام فعاليت اعتنا داشته باشيد.
در حوزه كاوش، مي بايست يك پروتكل براي نظارت و نجات افت سكوها داشته باشيد. مي بايست از سمت مشتري، راهحل هايي را شناسايي فرمائيد كه ميتوانيد از روش گذار از مشتريان پشتيباني كرده و بها خويش را اثبات فرمائيد.
4.آپ ديت ماندن
انتظار براي آپ تو ديت ماندن در صنعت جست و جو، seo، آپ تو ديت رساني الگوريتم و خصوصيتهاي گوگل ميتواند منجر سخت شدن مراحل كارتان گردد. به خصوص وقتي كه كارايي مي كنيد كمپاني خويش را گسترش دهيد، ميتواند بحران برانگيز باشد. زماني كه بازه محدود ميشود، سرمايهگذاري براي آپ ديت ماندن به طور كامل حياتي مي شود.
از سرمايهگذاري در مورد ابزار تحقيق واژه و كلمه كليدي نو، ابزار پيگيري آمار، يا اين كه اپليكيشن هيت مپ نترسيد. با گروه خويش سخن فرمائيد و بپرسيد كه چه منابعي قادر است كارتان را آسودهخيس، كارآمدتر و اثر گذار خيس نمايد. مدام يك كانال از رسانه هاي اجتماعي نو، CMS و مطالب مربوط به حوزه كاوش در دسترس تان وجود داراست و امداد مي نمايد بفهميد كه چطور مي توانيد رئيس خويش را گسترش دهيد.
۵. توكلبر يك راه منفرد
در حالي كه تخصصي بسيار باارزش ميباشد ولي، اين يك غلط ميباشد كه بر يك راه خاص توكل فرمائيد. شما نميتوانيد صرفا يك تاكتيك داشته باشيد و انتظار داشته باشيد كه بهينه سازي كردن تارنما متبوع به خير پاسخ بدهد.
مي بايست از با صرفهسازي موتور كاوش (بهينه سازي) به باصرفهسازي حضور آنلاين برسيد، كهاين عمل نتيجه ها بهتري را براي مشتريان تان ساخت و ساز خواهيد كرد. خير فقط وبسايتهاي مشتري بلكه شبكههايمردمي مرتبط با يك كسب و عمل مثل اينستاگرام، يك موتور كاوش براي خودشان داراهستند. بيشتراز هر مدت ديگر، باصرفهسازي براي برد حياتي ميباشد.
6. ارائه يك راه و روش يك سري خدمتي
seo با ساخت سايت، تايپ كردن محتوا، تبليغات پرداختگرديده، بازاريابي ايميلي و رئيس سايتهاي رابطه جمعي همدم ميباشد. ارايه مجموع اين سرويس ها متواتر منطقي ميباشد و به مشتريها اذن ميدهد كه به راحتي با شما، رابطه برقرار نمايند.
با اين حالا، در شرايطيكه سرويس ها بيرون از حوزه تخصص خويش را به درخواست مشتري ارائه فرمائيد، سود نخواهيد گرفت. درحالتي كه مراقب نباشيد، در حوزه بهينه سازي چيره نمي گرديد و مشتريان ناراضي تان، بيشتراز پيش ارتقا خواهند يافت.
به آنچه ميدانيد داراي تعهد بمانيد. در طول اينكه شايسته ترين فعاليت ممكن را انجام ميدهيد بر پشتيباني نشاني اينترنتي، پباده سازي بروشور، و مدير اتفاق افتاد ها نيز تمركز خواهيد كرد.
۷. اعتنا و حق تقدم بندي معيارهاي غير ضروري، پيش از خريد و فروش و فروش
در حين سال ها عمل، ميآموزيد كه اكثر زمان ها مشتريان فقط به دو چيز اعتنا داراهستند: هدايت و فروش. شما مي توانيد در رابطه بهينه سازي و دنياي شگفت انگيز آن براي آنها توضيحاتي ارائه نمائيد، آنان را در هر تغييرو تحول تكنيكي كه در تارنما شان ساختوساز ميكنيد شريك فرمائيد، يا اين كه زماني از جمله مقطع بار گذاري وب سايت را درحد يك ثانيه تحت مياوريد به آنان اطلاع دهيد.
در انتها صرفا چيزي كه حقيقتا اساسي ميباشد سود ميباشد. در حالتيكه آنها تماسي از سمت مشتري خودشان نداشته باشند، يا اين كه فروش شان در زمان 1سال تحت برود، مشتري اهميتي نخواهد بخشيد كه نرخ رفلكس وبسايت ۶ درصد ذيل ميباشد. بر روي اقداماتي كه دربرگيرنده ارتقا فروش ميباشد، تمركز نماييد.
برچسب:
سئو سايت،
ادامه مطلب
بازدید: