مقالات برگزيده درباره سئو سايت مقالات برگزيده درباره سئو سايت .

مقالات برگزيده درباره سئو سايت

Conversion Rate يا نرخ تبديل چيست ؟ و ۳ روش بهينه سازي آن


در صورتي روزمره ترافيك متعددي به وبسايت شما وارد مي‌گردد و طرحي براي حضور يوزرها در حيث نگرفته‌ايد احتمالا تعداد متعددي از آنان‌را از دست مي‌دهيد سئو سايت  و صرفا دقت به ترافيك بالاي وب سايت كفاف نميدهد. شايد تا بحال عبارت ” نرخ تبديل چه مي باشد ” به گوشتان خورده باشد اين عبارت مساوي انگليسي Conversion Rate ميباشد. چنانچه در پي ارتقاء فروش و تبديل‌هاي خويش سواي صرف مبلغ اضافه مي‌باشيد ، با ما به دنبال هم پا باشيد. Conversion يا اين كه تبديل چه چيزي است ؟ تبديل يا اين كه كانورژن وقتي حادثه مي‌ افتد كه مخاطب فعاليت دلخواه ما‌را در وب سايت انجام دهد. مثلا مقصود فروش توليدات ميباشد. در شرايطي كه كاربري وارد تارنما گرديده و يكي محصول ها را خريداري نمايد يك تبديل در وب سايت انجام يافته ميباشد. كانورژن ميتواند گونه هاي مختلفي مانند خريد، نام نويسي، كامل شدن فرم، دانلود يك نوشته‌علمي يا اين كه يك مقاله و … داشته باشد. با اطلاع از تعداد تبديل‌ها ميتوانيد از كيفيت ترافيك وارداتي به تارنما دور انديشي پيدا فرمائيد. روش احتساب Conversion Rate يا اين كه نرخ تبديل به چه شكل ميباشد؟ نرخ تبديل معيار درصدي ميباشد كه ميتوانيد با مشاهده آن از پيروزي يا اين كه عدم برد تبليغات خويش دورانديشي پيدا نماييد و فرمول به حساب آوردن آن به صورت پايين ميباشد: تعداد تبديل/بازديدكنندگان وب سايت*۱۰۰ نكته اي كه در احتساب Conversion Rate خويش مي بايست به خيال و خاطر داشته باشيد كيفيت داده‌هاي شما ميباشد. از جمله، ممكن ميباشد وبسايت دارنده صفحاتي با نرخ تبديل ۱۰۰% باشد كه عالي به حيث مي رسد، ولي تنها تا وقتي كه متوجه گرديد آن كاغذ تنها يك بازديد كننده داشته ميباشد! پيش از ساخت و ساز تغييرات اصلي در وب سايت، از كيفيت داده‌ها اطمينان پيدا فرماييد. براي فهم و شعور اين مقاله به نمونه پايين اعتنا نماييد: فرض نمائيد تعداد بازديدكنندگان وب سايت ۲۰ نفر و تعداد تبديل ۱ نفر ميباشد كه با احتساب از روش فرمول بالا به نرخ تبديل ۵% خوا هيم رسيد. البته با دقت به نادر بودن تعداد بازديدكنندگان درصد تبديل، چندان قابل استناد نخواهد بود. زيرا ممكن ميباشد تبديل انجام يافته بر حسب تصادف فيس داده باشد و شما نمي‌توانيد كيفيت لندينگ پيج‌هاي خويش را بر پايه ي اين مقدار بازديدكننده آيتم سنجش قرار دهيد. اما از طرف ديگر ، در صورتي‌كه تعداد بازديدكنندگان وبسايت ۱۰،۰۰۰ نفر باشد و ۵ نفر از آن‌ها نيز بطور تصادفي تبديل شوند، Conversion Rate شما از ۵٪ به ۴.۹۵٪ كاهش مييابد. اين داده‌ها هنوز هم نسبتاً قابل اعتماد مي‌باشند. ارتقاء تعداد بازديد وبسايت به طرز هاي مختلفي انجام مي‌گردد البته يك كدام از هدفمندترين و شايسته ترين طريق ها تبليغات در گوگل ميباشد. با انجام اين عمل ميتوانيد عده اي كه به توليد ها و سرويس ها شما عشق مند مي‌باشند را به وبسايت خويش جذب كرده و نمودار نرخ تبديل خويش را رو به بالا نمائيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۶:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

گوگل و PageRank


گوگل و PageRank گوگل در سال ۱۹۹۶ به وسيله شراكت بنيان گذارانش، لري پيج(Larry Page) و سرگي برين(Sergey Brin)، آغاز به فعاليت كرد. در بالا الگوريتم درجه دهي موتور جست و جو بر پايه ي الگوريتم PageRank بود كه بوسيله پيج، يكي‌از بنيانگذاران گوگل، در وقتي كه در كالج استنفورد درگير علم آموزي در فن بازيابي داده ها بود بسط داده شد و به همين انگيزه مبني بر اسم وي اسم‌گذاري شد. ايده مهم اين بود كه از لينك و پيوند‌هاي دربين صفحه ها اينترنت تحت عنوان يك برهان مرتبه دهي استعمال شود. بايگاني گوگل در رابطه پيج اينگونه مي‌گويد: سئو سايت الگوريتم PageRank بوسيله شمارش تعداد و كيفيت پيوند‌ها به يك كاغذ فعاليت مي‌نمايد تا يك تقريب تقريبي از واحد سنجش اصلي بودن يك ورقه اينترنت بزند. فرضيه مهم اين ميباشد كه هر چه تارنما ها اصلي خيس باشند، احتمال اين كه از ساير وب سايت ها پيوند اخذ نمايند بيشتر ميباشد. چنانچه ميخواهيد در رابطه الگوريتم PageRank بخوانيد، داده ها آن به طور همگاني و بدون پول در PageRank مو جود ميباشد. بايستي اعتنا نماييد كه‌اين داده ها بسيار فني مي باشند و ممكن ميباشد خواننده براي فهم و شعور تماميت آن نياز به درك كردن نرم‌افزار نويسي و رياضي ها به طور توسعه يافته داشته باشد. بهتر ميباشد به مكان قرائت كليه جزئيات چگونگي تجزيه و ارزيابي و نظارت لينك و پيوند‌ها به وسيله گوگل، به‌اين پي ببريم كه چرا اين الگوريتم در بالا به لينك و پيوند‌ها نگاه مي نمايد. گونه هاي لينك و پيوند ها؛ داخلي، ورودي و خروجي لينك و پيوند يا اين كه ابر لينك و پيوند(hyperlink)، يك شئ قابل كليك در يك كاغذ اينترنت ميباشد كه شمارا از يك ورقه به ورقه ديگر هدايت مي نمايد. لينك و پيوند ممكن ميباشد به طور ديداري در قالب متن، تصوير يا اين كه دكمه ظواهر شوند. مي قدرت پيوند‌ها را بر طبق مقصد پيوند دسته بندي كرد، حيث به‌اين كه مخاطب را به شيت ديگر در به عبارتي وب سايت يا اين كه وب سايت ديگر هدايت مي نمايند. لينك و پيوند هاي داخلي پيوند هايي در ميان صفحه هاي باطن وب سايت شما مي‌باشند. موتور هاي جست و جو اين را با نگاه كردن به اسم دامنه مي‌فهمند؛ در صورتي لينك و پيوند هاي باطن يك برگه به صفحه ها ديگر با دامنه يكسان متصل باشند، تحت عنوان لينك و پيوند هاي داخلي(Internal links) در لحاظ گرفته مي گردند. پيوند هاي داخلي(Internal links)-برگرفته از سايت searchenginejournal.com لينك و پيوند هاي ورودي(Inbound links)، لينك و پيوند هايي ميباشند كه از وب سايت هاي ديگر يا اين كه اسم دامنه مختلف مي‌آيند. پيوند هاي ورودي(Inbound links)-برگرفته از سايت searchenginejournal.com پيوند هاي خروجي(Outbound links)، پيوند هايي مي‌باشند كه از وبسايت شما به بيرون از آن يا اين كه اسم دامنه متعدد متصل مي‌باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۱:۳۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

راه هاي افزايش PageRank


رويه هاي ارتقاء PageRank : رويه اساسي ارتقا PageRank ، ارتقاء تعداد پيوند ها و افزايش كيفيت آنها است. براي دستيابي به چنين موردي، ما بايد تكنيك ها و شيوه هاي مختلف و گوناگوني را تحليل و پياده سازي كنيم. سئو سايت  اگرچه، ما بايستي بيشتر از گذشته مواظب اشخاصي باشيم كه‌اين عمل را به آنان مي سپاريم تا درين تكنيك ها، شيوه ها و تكنيك هاي كلاه سياه (Black Hat) دخيل نشوند. در‌اين‌حالت‌ مجموع زحمات شما به باد خواهند رفت. براي شناخت بيشتر با شايسته ترين تكنيك هاي مو جود، به ليست تكنيك ها و شيوه هاي پايين توجه نماييد: - ارسال پست مهمان (Guest Posting) - تايپ كردن نوشته ي علمي براي دفتر ها مجله نگاري و مجلات - افزودن كمپاني خويش در دانشنامه ويكي پديا در صفحه ها متفاوت - استعمال از منابع مطلوب و شناخته گرديده براي لينك و پيوند سازي - استعمال از ساختار و استراتژي هاي پيوند دهي چطور PageRank خويش را تحليل كنيم؟ - شايسته ترين و سريع ترين نحوه براي ارزيابي كردن PageRank افزودن يك پلاگين به تولبار (نوار ابزار) مرورگر است. - به كار گيري از سيستم PageRank گوگل با تيتر Google PageRank Checker - استعمال از ابزار Backlink Hunter به مراد نظارت تعداد بك پيوند ها و بهبود بخشيدن به آن‌ها - استعمال از ابزار Link Popularity Checker جهت يافت كردن زمان براي افزودن بك لينك و پيوند براي واژه كليدي خاص و ويژه - استعمال از سيستم Backlink Analysis براي كشف لينك و پيوند هاي ايراد دار (Broken Links) - به كار گيري از ابزار Link Structure براي جستن كل سايت هايي كه به وب سايت شما لينك و پيوند داده اند. مطالب داراي ارتباط: چرا پيج رنك گوگل صفر شد؟ ديگر فاكتورها براي مرتبه بندي در كنار PageRank شما در كنار كار هاي مرتبط با PageRank بايد دقت خويش را نسبت به جايگاه بندي اساسي وبسايت هم جلب نماييد. براي ارتقا و بهبود سكو در رنكينگ هاي موتورهاي جستجوي متفاوت، توجه به موارد ذيل اصلي ميباشد: - اشتراك گذاري ها و لايك هاي فيسبوك - تويئت هاي توئيتر - اشتراك گذاري ها و لايك هاي گوگل پلاس - مطلوب بودن نشاني دامنه - تعداد لغت ها در ورقه - ترافيك و بازديدهاي تارنما - سرعت لود برگه


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۷:۲۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

حذف ستاره ها از نتايج گوگل


در حالتي كه يك سايت داشته باشيد، احتمالا شما هم امروز با يك شوك مواجه گرديده‌ايد. از دربين رفتن ستاره ها در نتيجه ها گوگل و شيت نتيجه ها بخش اعظمي از صاحبان وب سايت‌ها را به تب و تاب انداخته ميباشد. سئو سايت اين ستاره‌ها روشي براي جلب دقت يوزرها و بهبود seo محسوب مي‌شدند. برهان حذف ستاره ها از نتيجه ها گوگل اين ميباشد: گوگل اذعان كرد كه الگوريتم ريچ ريزالت را به روز نموده است تا معلوم نمايد آيا بايستي ستاره‌ها را در بخش‌هاي حاصل جست‌وجو نشان اعطا كرد يا اين كه نه و به حيث آن ها اين آپ تو ديت رساني، سبب مي گردد شرايط حاصل در آينده بهتر خواهد شد. به ذكر معمولي‌خيس، گوگل تصميم گرفته ميباشد rich results يا اين كه ستاره‌ها را در تنها در موردها پايين نشان دهد: هنگامي امتيازها به وسيله خويش صاحبان وب سايت داده نشده باشند و در سرويس آنان نباشند؛ تعداد خاصي از اسكيماها (كه فهرست آن را درپي بيان مي كنيم.) و بازبيني‌هايي كه نام در برند آپ آنها بيان گردد، يعني نام آيتمي كه بازبيني ميشود در برند آپ گنجانده گرديده باشد. بيشتر بخوانيد : به روز نو yoast اسكيماهايي كه در نتيجه ها گوگل اكران داده خواهند شد پيرو فهرست اشكال اسكيما را كه در ورقه حاصل به اكران در ميايند مشاهده ميكنيد. داده ها مرتبط با اين آيه ها را در اين سايت ميتوانيد مشاهده كنيد. · Book · Course · CreativeWorkSeason · CreativeWorkSeries · Episode · Event · Game · HowTo · LocalBusiness · MediaObject · Movie · MusicPlaylist · MusicRecording · Organization · Product · Recipe · SoftwareApplication مثل كليه به روز‌هاي ديگر، اين تغيير تحول اخير نيز در راستاي جلب لحاظ يوزرها ميباشد. گوگل مدام عملكرد مي‌نمايد برگه نتيجه ها را براي يوزرها و به فايده آنان باصرفه نمايد. بازبيني‌ها و امتيازاتي كه وب سايت‌ها به طور ساختگي به خودشان ميدهند به نفع مخاطب وجود ندارد. عامل حذف شدن امتيازها و ستاره‌هاي تارنما‌ها نيز همين ميباشد. چرا حذف ستاره ها از نتيجه ها گوگل براي ما اصلي ميباشد؟ در صورتيكه صفحه هاي وبسايت شما تا شرايط فعلي در كاغذ حاصل با ستاره اكران داده مي‌شدند، مسلما مي خواهيد اين شيوه اكران ادامه پيدا نمايد. در‌اين حالت، بايستي قانون ها نو را مرور و رعايت نماييد تا مطمئن گرديد ستاره‌ها و امتيازات وب سايت‌تان از در ميان نمي‌رود. برند آپ ها را محاسبه فرماييد و در شكل قابليت و امكان ضوابط تازه را درباره‌ي آنان اعمال نماييد. در شرايطي كه اسكيماي تارنما‌تان با اين مقررات همخواني داشته باشد، مكان نگراني وجود ندارد. در غير اين شكل، احتمالا شما هم در آينده مجاورت با بحران حذف ستاره ها در حاصل گوگل مواجه خواهيد شد. مراد از حذف ستاره‌ها از نتيجه ها گوگل چه است؟ گوگل تصميم گرفته ميباشد rich results يا اين كه ستاره‌ها را در تنها درين مورد ها نشان دهد: هنگامي امتيازها به وسيله خويش صاحبان وبسايت داده نشده باشند و در سرويس آنها نباشند؛ تعداد خاصي از اسكيماها (كه فهرست آن را به دنبال بيان ميكنيم.) و بازبيني‌هايي كه نام در برند آپ آنان بيان گردد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۳:۲۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نكاتي كه براي ipts زدن بايد رعايت كرد


عوارض گذاشتن اسكيما براي تارنما
گوگل وبسايت هايي كه schema ست كردن رو ريلكس خيس ميخونه
در صورتيكه رقيبتون در سئوسايت ، از اسكيما استعمال كرده باشه و شما به كارگيري نكنيد ، سئو سايت امتياز كمتري در seo مي‌گيريد و نتيجه ها كاوش و serp به نفع رقباي شما در گوگل خواهد بود
هزينه نداشتن اسكيما رو بايستي با ساخت‌و‌ساز محتواي بيشتر بپردازيد كه حقيقتا منطقي وجود ندارد
فارغ از اسكيما reachcard نميگيريد يا اين كه امتياز structure data رو از دست ميديد
سواي اسكيما نميتونيد وارد نتيجه ها Top stories گوگل بشيد
در حالتي كه اصلي نبود درون وبمستر اينهمه بهش اهميت داده نمي‌شد (نصيب Rich Snippets گوگل وبمستر)
در تصوير پايين نصيب Rich Snippets در وبستر رو مراعات مي‌كنيد.


نصيب اسنيپتس در گوگل وبمستر

مشاهده كنيد از جمله ، گوگل از اين تارنما كه يك كدام از وب سايت هايي است كه سئوش به ما سپرده گرديده اين تمامي اشتباه گرفته، حتما در صورتي‌كه براش اساسي نبود اين همگي وقت و انرژي و هزينه براش نميذاشت. در فيض ماهم بايستي اسنيپتس و اسكيما ها رو اصلي بدونيم و اونها رو براي وبسايت ست كنيم.

 

طريق ست كردن اسكيما باطن تارنما
به چندين طرز ميشه اسكيما ها رو درون مطالب قرارداد كه به طور مفصل همگي رو فراگيري ميديم:

توسط وبمستر گوگل قسمت ديتا هايلايتر Data Highlighter
از روش گوگل تگ منيجر google tag manager
با به كار گيري از به كارگيري از ميكروديتا microdata
با افزودن كدهاي JSON-LD
نحوه افزودن با ماژول يا اين كه پلاگين (براي cmsها مانند وردپرس)
افزودن اكستنشن براي ساخت‌و‌ساز اسكيما
طرز نخستين:

ست كردن اسكيما با وبمستر
قبل از هر چيز مي بايست بدونيد وبمستر مهم‌ترين ابزار امداد دست سئوكار هاست، در شرايطي كه نميدونيد وبمستر چه مي‌باشد قطعا مبتدي مي باشيد و بايستي اطلاعاتتون رو زياد فرمائيد.

نخستين بايستي از روش اين پيوند بريم سراغ قسمت Data Highlighter

در تصوير ذيل وبسايت مدنظر خودتون رو كه به وبمسترش دسترسي داريد تعيين فرماييد.


پيرو از بالا سمت چپ (1) روي دكمه START HIGHLIGHTING كليك نمائيد و (2) در پاپ آپ گشوده گرديده نشاني ورقه ي مدنظر را وارد نماييد و ذيل آن گزينش نمائيد كه تنها همين كاغذ بررسي گردد يا اين كه تمامي ي صفحه هاي شبيه را گوگل مانند آن تحقيق كند.


مرحله گزينش وبسايت در ديتا هايلايتر گوگل

درصورتي كه مي خواهيد براي يك مقاله اسكيما ست نماييد مورد articles رو بزنيد (ما هم همينكار رو مي‌كنيم) به‌دنبال روي tag just this page كليك نمائيد. درحال حاضر همون ورقه اي كه از وبسايت خودتون وارد كرده بوديد گشوده ميشه و داخلش مي بايست هر جايي كه ميخوايد اسكيما بگيره رو هايلايت فرمائيد. (مشابه ماژيك شبرنگ كشيدن روي متن در حين مدرسه ها ميمونه، باحاله… فرقش اينه تموم نميشه)

 

مراجل ست كردن:

با موشواره روي هر بخشي كه ما يحتاج مي‌باشد ميريم، خوب ما نخستين از تيتر يا اين كه تايتل استارت كرديم، اونو گزينش مي‌كنيم.
بعداز پنجره ي گشوده گرديده آيتم متبوع رو تعيين مي كنيم (ما زيرا تيتر نوشته‌ي‌علمي رو تعيين كرده بوديم title رو مي زنيم)
بالا سمت راست مشاهده مي كنيد كه جلوي آيتم title ، تيتر نوشته‌علمي ي مارو آورد.
مجدد ميريم سراغ قسمت هاي ديگه و همين فعاليت رو براي اونها هم انجام ميديم.
تا انتهاي شيت (مطلبتون) بريد و كليه رو بزنيد.
بعد از آن روي دكمه ي publish كليك فرمائيد تا اسكيما ها برن براي ذخيره

 

در ورقه ي آخري هايلايت هايي كه گذاشتيد رو ميتونيد ملاحظه كنيد و هر كدوم به نظرتون خوب وجود ندارد رو هم فارغ از هيچ نگراني ميتونيد منزه فرماييد. ولي براي تزكيه هايلايت ها بهتره همون موقع مبادرت فرمائيد و نذاريد براي آن‌گاه كه گوگل بررسيشون كرد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۲:۵۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نكاتي كه بايد براي ارتقا چشمگير سئو در سال 2020 بدانيد!


مطالعه اين نوشته ي علمي به شما امداد مي نمايد تا بتوانيد seo وب سايت خويش را متناسب با منش ها و الگوريتم هاي گوگل در سال 2020، سئو سايت  باصرفه نموده و افزايش دهيد.


در صورتي‌كه ميخواهيد تارنما شما همواره در حق تقدم كاوش گوگل باشد، بايستي علم seo خويش را آپديت فرمائيد. در‌اين نوشته‌ي علمي نكاتي براي افزايش seo در سال 2020 ارائه ميگردد. موتور كاوش گوگل يك ابر اقتدار در دنياي جستجوي اينترنتي ميباشد. يك كدام از بزرگترين عارضه ها توان اين موتور، الگوريتم هاي پيچيده كاوش آن ميباشد كه اما به طور پيوسته عوض شده و ارتقاء داده مي گردد. مطالعه اين نوشته‌علمي به شما امداد مي نمايد تا بتوانيد seo تارنما خويش را متناسب با منش ها و الگوريتم هاي گوگل در سال 2020، باصرفه نموده و افزايش دهيد.

اين نوشته ي علمي از مطالب فراگيري seo تيم اينترنت وان ميباشد كه اميد است گزينه اعتنا شما قرار بگيرد.

اهميت ايجاد محتواي استفاده كننده محور در سال 2020
محتوا سلطان ميباشد. اين اصل براي سال 2020 نيز راست گو ميباشد البته براي ارتقاء seo در سال 2020، مي بايست كيفيت ساخت و ساز محتواي خويش را به طور چشمگيري ارتقاء دهيد. در واقع براي بهينه سازي سال 2020، مي بايست ذكر كرد كه محتواي كيفيت خوب، پاد شاه ميباشد. لغت ها كليدي اهميت متعددي در seo دارااست. مي بايست در تعيين لغات كليدي ظريف فعاليت نماييد و عبارات مد حيث مخاطبان مقصود خويش را به صحت تشخيص دهيد. البته نكته اي كه عوض شده و منسوخ شده‌است تكرار بي انگيزه عبارات كليدي براي ارتقاء چگالي عبارات كليدي ميباشد.
در سال 2019، الگوريتم BERT بسيار آيتم اعتنا قرار گرفت و به لحاظ ميرسد اين الگوريتم در سال 2020 نيز اهميت متعددي بين متخصصان seo داشته باشد. در صورتيكه كه مي‌خواهيد محتواي خويش را طبق اين الگوريتم باصرفه فرمائيد، اهميت متعددي داراست كه محتواي شما استفاده كننده پسند بوده و دربردارنده داده ها مفيدي براي استفاده كننده باشد. گوگل براي seo در سال 2020، كارايي كرده است كه كيفيت محتوا را بهتر ادراك نمايد و محتواهاي باكيفيت خيس را در حق تقدم كاوش قرار دهد. محتوا بايستي طبق نياز يوزرها مقصود شما تدوين خواهد شد. براي ساخت و ساز محتواي باكيفيت از نگاه موتور جستجوي گوگل مي بايست بر نياز هاي مخاطبان خويش متمركز گرديد. در شرايطي كه در پي ساخت محتواي استفاده كننده محور براي seo در سال 2020 ميباشيد، از گروه بازاريابي خويش بخواهيد تا با مشتريان رابطه برقرار كنند و از آن ها در باب كلمه ها كليدي كه كاوش مي نمايند، نيز پرس و جو نمايند. در رئيس رابطه با مشتري، درباره‌ي تارنما خويش نيز لحاظ سنجي نمائيد.
مضمون‌ اتوريتي دامنه
اكثر وقت ها مديران وبسايت تصور مي كردند كه اتوريتي دامنه فقط مرتبط با تعداد بك لينك و پيوند هايي ميباشد كه وب سايت شما اخذ مي نمايد. البته براي seo در سال 2020 ، اتوريتي مضمون‌ بسيار بالاتر از بك لينك و پيوند دارااست. براي فهم اين معنا مي بايست با EAT آشنا باشيد. EAT مخفف سه واژه Expertise، Authoritative و Trustworthiness به معناي تخصص، اعتبار و امكان اطمينان است. در واقع براي بهينه سازي در سال 2020، دامنه از ديد EAT معقول مي‌شود. براي ارتقاء دامنه وب سايت خويش از حيث EAT بايستي هر اقدامي را كه منجر ميشود تا از نگاه گوگل كارشناس، داراي اعتبار و قابل اعتماد باشيد، در حق تقدم قرار دهيد. درپي راهكارهايي سفارش ميشود كه مي‌تواند در اين باره موءثر باشد:
محتواي داراي ارتباط و تخصصي ايجاد فرماييد
براي افزايش seo در سال 2020، اهميت متعددي داراست كه محتوا هاي داراي ارتباط و گرانبها ساخت‌و‌ساز نماييد. استراتژي ساخت و ساز محتواهاي ديدني كه ربطي به يكديگر و به مسئله كار شما ندارند، در سال 2020، اثرگذار وجود ندارد. بهتر ميباشد استراتژي ساخت‌و‌ساز محتواي تخصصي را تعيين فرماييد و محتواي تارنما خويش را در محور هاي مرتبطي بسط دهيد. عملكرد فرماييد تا حوزه كسب و عمل و عمل وب سايت خويش را از روش محتوا به گوگل ثابت نماييد. اما مي اقتدار اين مقاله را همچنان ايجاد محتواي مخاطب محور دانست. در واقع براي بهينه سازي در سال 2020، مخاطبان مقصود را گزينش فرماييد و تلاش فرماييد نياز هاي آن ها را بشناسيد. آنگاه مطالب گرانبها و تخصصي براي اين مجموعه تهيه و تنظيم فرماييد. مطالبي كه بتواند به سوال ها آنها جواب دهد.
براي seo در سال 2020، گفته مي‌شود كوشش فرماييد كه محتوا ها را مستقر سازي فرمائيد. به‌اين مفهوم كه مطالب به طور كامل با يوزرها شما مطابقت و همخواني داشته باشند. اين منش اسكن كردن را بيشتر از پيشين مشقت بار مي نمايد. در سال 2020، بهينه سازي براي شما اهميت دارااست مي بايست براي ساخت محتوا از متخصصان استعمال فرماييد تا مطالب شما باارزش باشند. در صورتي‌كه امروز با شك وترديد ميگوييم كه گوگل ميتواند تشخيص دهد محتواي شما‌را متخصصان مي نويسند يا اين كه خير، البته با قاطعيت مي اقتدار اظهار‌كرد به زودي گوگل توانمند خواهد بود تشخيص دهد كه تاليف كننده شما حرفه اي است يا اين كه خير. در آينده seo، محتواهاي تخصصي دراولويتند.
شفافيت داده ها اهميت متعددي دارااست
يكي راهكارهايي كه براي بهينه سازي در سال 2020، اهميت دارااست و مي تواند EAT شما‌را نيز بهبود دهد، شفافيت در ارائه داده ها ميباشد. در واقع شفافيت داده ها منجر مي گردد تا مخاطب به شما اعتماد نمايد و بدين ترتيب از لحاظ گوگل نيز قابل اعتماد خواهيد بود. به ذكر بهتر، داده ها تماس كمپاني خويش را بيان نماييد. مديريت وبسايت خويش را به مخاطب معرفي نمائيد. منابع تنظيم منابع و نويسندگان خويش را بيان فرماييد. خط مشي خويش را اعلام نمائيد. كليه داده ها كه ميتوانند براي مخاطب اساسي باشند و اعتماد اورا جلب نمايند، مي بايست به طور روشن مطرح شوند.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۵:۵۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو چيست


درين نوشته‌ي‌علمي قصد داريم نگاهي به مورد ها ضروري و اساس اي كه در سئو موتورهاي كاوش بايستي رعايت خواهد شد بياندازيم.رعايت اين موردها انضباط خاصي به سازمان و كسب و شغل هاي اينترنتي خواهد اعطا كرد.

seo چه چيزي است؟ به گفتار بي آلايش،بهينه سازي مانند چتري ميباشد كه پوشش دهنده كل طرز هايي ميباشد سئو سايت كه منجر ارتقا واحد سنجش بازديد تارنما و محتواي آن در حاصل اكران داده گرديده بوسيله موتورهاي كاوش مي گردد. شيوه هاي مختلفي براي هر وب سايت مي‌تواند در پشت صحنه آن به فعاليت گرفته گردد.در كل seo به دو دسته On-Page بهينه سازي (بهينه سازي باطن سايت) و Off-Page بهينه سازي (seo بيرون سايت) تقسيم مي‌شوند.

بهينه سازي درون سايت به خدمت هايي گفته مي‌گردد كه صرفا در خويش تارنما و سئو اجزاي آن شكل ميگيرد مانند سئو تصاوير،بكارگيري لغت ها كليدي و… . seo بيرون سايت كارهايي ميباشد كه در فضاي وب در سمت معرفي و بالا بردن درجه وب سايت و بيرون از آن بكار گرفته مي گردد مانند پيوند سازي،بازاريابي هاي ديجيتال مانند شبكه هاي عمومي و…

براي چه به بهينه سازي نياز داريم؟ ساخت و ساز يك وب سايت با ساختاري كار كشته و ارائه مطالب شفاف و حاذق به موتورهاي كاوش امداد خواهد كرد كه تارنما را سريع خيس و ريلكس خيس جستجو و جايگاه بندي نمايد.ساختار اصولي و توانا تارنما تجربه خير و خوبي را به يوزرها ميدهد و آنها‌را تشويق مي نمايد تا بازهم به بازديد تارنما بيايند. در حالتي‌كه واحد سنجش ترافيكي كه به تارنما به وسيله موتورهاي كاوش جاري مي‌شود را بدانيد به اهميت بهينه سازي و بالا بودن جايگاه وب سايت در نتيجه ها كاوش پي خواهيد موفقيت. در سال 2014 اعلام شد 64% از تمام ترافيك هاي ورودي به تارنما هايي ميباشد كه از seo طبيعي به كار گيري كرده اند، در مقابل 2% از شبكه‌هاي‌اجتماعي،6% از جستجوها و قرارگرفتن در مرتبه هاي بالا به طور مبلغي،12% به طور بي واسطه و وارد كردن نام وب سايت و 15% از منش هاي ديگر به سايت ها دسترسي پيدا شده‌است. از كل ترافيك طبيعي كه به وسيله بهينه سازي ساخت‌و‌ساز مي گردد،در سال 2015 داده ها حاكي از اين بود كه 90%جستجوها از روش گوگل انجام پذيرفته ميباشد.واضح ميباشد كه حضور توانا در حاصل كاوش بسيار براي سايت لبريز فايده خواهد بود. ديدني ميباشد بدانيد طبق پژوهش ها ديگري كه در سال هاي پيشين شكل عهده دار شد،5 فيض نخستين در حاصل كاوش 60 الي 67 درصد از واحد سنجش كليك و ديدار به وسيله يوزرها اينترنتي را به خويش تخصيص دادند در حالي كه‌اين آمار براي نتيجه ها 6 تا 10 فقط 73/3% بود .كمپاني آروين كارن از‌آنجا‌كه اين رشته را تخصص خويش دانسته مدام سازه را بر اين نهاده ميباشد تا مرتبه بندي سايت مشتريان عزيز را مطلقا در صفحه ها اوليه كاوش قرار دهد و سوابق مديران اين موسسه نشان ميدهد كه در‌اين عمل شهره موسسه ها ساخت وب سايت ميباشند. درحال حاضر به مطرح شدن نكاتي كه در سئو ها بايستي رعايت خواهد شد تا تكنيك هاي seo بهتر كار نمايند مي‌پردازيم.

نكاتي كه بهينه سازي را براي وبسايت كارا خيس مي نمايد.

به‌دنبال ما به نكات قابل اطمينان براي بهينه سازي مي‌پردازيم كه هم به واحد سنجش بازديد وب سايت ياري خواهد كرد و هم رضايت اينترنت گردها را جلب خواهد كرد. بهينه سازي دربرگيرنده عمليات هايي پيچيده ميباشد كه شعور آنان نياز به علم،مقطع و تجربه داراست و براي شعور آن بايستي مرحله به مرحله جلو رفتن كرد و نخست تكنيك هاي ريلكس خيس و بعد از آن تكنيك هاي پيچيده را به فعاليت موفقيت.مطالبي كه به دنبال گفته شود به تفهيم كلي بهينه سازي هم ياري خواهد كرد.

مباني seo وب سايت در برگه اين ايام اعتنا گوگل به ساختار نشاني هاي URL ،تايپ كردن تگ هاي عنوان ها(Title tag ) و توضيحات متا(Meta Description ) نسبت به تكنيك هايي مانند كيفيت محتوا و يا اين كه تكنيك هاي لينك و پيوند سازي معدود رنگ خيس شده‌است.ولي براي داشتن يك تارنما seo گرديده توانمند مي بايست مجموع تكنيك هاي رسمي كه نياز ميباشد را به فعاليت موفقيت.

1-ساختار وب سايت را روشن و آپ ديت فرمائيد. طرز ساختار و رابط هاي كاربري(Navigation ) وب سايت هم براي بهينه سازي تارنما و هم براي راحتي بازديدكنندگان فوق العاده اصلي ميباشد.موتورهاي كاوش از روش ساختار پيوند ها پيرو تارنما ها ميشوند وآنها را تر و تميز و ايندكس مي نمايند.در شرايطي‌كه ساختار تارنما شما قوي باشد،همه صفحه ها و زيرمجموعه ها به سادگي بوسيله ربات ها و خزنده هاي موتورهاي كاوش يافت گرديده و ترتيب بندي مي گردند. همينطور رابط كاربري خوب اين قابليت را به بازديدكنندگان مي‌دهد كه در كمترين مدت ممكن بتوانند به چيزي كه براي آن به سايت شما آمده اند دست پيدا نمايند.ضابطه”3بار كليك” ميگويد كه هر اطلاعاتي كه در وب سايت در دسترس يوزرها قرار خواهد گرفت،نبايد با بيشتراز 3بار كليك به آن ها دست يافت.اين به عبارتي چيزي ميباشد كه مي بايست براساس آن طرح ريزي نمائيد.

URL ورقه 2- URLصفحه مشتمل بر يك واژه كليدي اساسي باشد. صفحه ها اينترنت در دامنه شما ممكن ميباشد با لغت ها كليدي مختلفي با صرفه گرديده باشند.شايسته ترين راه و روش براي عبارت URL اينست كه صرفا يك عبارت كليدي را به طور بي واسطه در URL در اختيار بگذاريم.استعمال از خط تيره به مكان خط زيرين فراموش نشود.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۱۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

جستجوي صوتي چه تاثيري بر روي سئو SEO گذاشته است


دستگاه‌هاي متحرك با پشتباني از امر صوتي در سرتاسر دنيا
اسپيكرهاي هوشمند فقط دستگاه‌هاي مو جود براي به كار گيري از امكان جستجوي صوتي Voice Search نيستند. سئو سايت هر كسي با داشتن يك تلفن همراه هوشمند مي داند كه جستجوي صوتي از هر روز ديگر در دسترس‌خيس ميباشد. امروزه جستجوي صوتي گوگل بر روي گوشي با امكان پشتيباني از ۱۰۰ لهجه در دسترس ميباشد. صحيح مانند گزارش گوگل در سال ۲۰۱۶ نزديك به ۲۰ درصد از جستجوهاي انجام يافته بر روي برنامه‌ها و دستگاه‌هاي اندرويدي از روش كاوش با امر صوتي انجام يافته ميباشد.

كامپوننت RankBrain گوگل كه بخشي از الگوريتم يادگيري گوگل با به كار گيري از يادگيري ماشين براي تشخيص داراي ربط‌ترين سود با جستجوي مخاطب ميباشد نمونه خير و خوبي از اين روايت ميباشد.

اين كامپوننت به مراد تشخيص لغت ها و كلمات در راستاي يادگيري و پيش گويي هر چه بهتر خروجي‌هاي موتور كاوش ساخته شده است.

صوت براي جستجوهاي محلي و بيش تر از حد محلي به كار گيري ميگردد
روندها و ترندها حاكي از آن ميباشد كه يوزرها جستجوي صوتي به طور فزاينده‌اي از اين قابليت براي جستجوهاي محلي به كار گيري مي‌نمايند. در سال ۲۰۱۸ ميلادي ۵۸ درصد از خريداران با به كارگيري از كاوش با فرامين صوتي يك كسب و عمل محلي را در وب يافته اند. خير فقط تعداد اين يوزرها رو به ارتقاء ميباشد بلكه وسعت جستجوهاي انجام شده هم به صورت فزاينده‌اي در حالا ارتقا ميباشد.

اين داده ها را در كنار اين واقعايت آناليز نماييد كه ۸۲ درصد از مشتريان قبل از انجام خريد اينترنتي با غرض كاوش Search Intent تحقيقاتي يا اين كه Research مبادرت به كاوش مي‌نمايند و بعداز حصول اطمينان خريد خويش را انجام ميدهند.

مبني بر آمار ارائه گرديده به وسيله گوگل جستجوهاي مشتمل بر عبارت مجاورت اينجانب طي چندين سال قبلي به صورت عجيبي ارتقاء يافته ميباشد. اين ارتقا در جستجوي صوتي محلي يك خبر خوب براي كسب و شغل هاي محلي ميباشد. از سال ۲۰۱۵ ميلادي وسعت جستجوهاي گوشي از وسعت جستجوهاي دسكتاپ پيشي گرفت.

اين اتفاق بازارياب‌ها و فروشنده‌هاي ديجيتالي و اينترنتي را بر آن داشته تا ساز و كاري در پيش بگيرند و صفحه ها ديرين و عبارات كليدي گذشته خويش را مجددا تهيه نمايند.

جستجوي صوتي چه تاثيري بر روي seo سئو نهاده ميباشد
فعلا فناوري تشخيص صدا در گوگل دقتي مساوي ۹۵ درصد دارااست (در گويش انگليسي) و گوگل فقط كمپاني فناوري وجود ندارد كه بر روي تصحيح و بهبود تشخيص صدا براي استعمال در حوزه جستجوي صوتي مي نمايد.

يك كمپاني چيني به اسم iFlytek يك سيستم تشخيص صدا منش انداخته ميباشد كه با گويش انگليسي تا ۹۸ درصد اعتنا نشان مي‌دهد. اين سيستم با اين اعتنا خير فقط در ترجمه انگليسي به چيني تلاش فوق العاده اي نشان مي‌دهد بلكه توانمندي ترجمه از چيني به انگليسي و كره اي و ژاپني و ۲۲ گويش متعدد چيني را نيز با همين توجه مهيا نموده است. اين مجموعه پيش گويي كرده كه بتواند طي يك‌سري سال آينده توجه اين سيستم را به ۹۹٪ ارتقاء دهد.

اين هجرت عمده جهاني به سمت دستور هاي صوتي بدين معناست كه ماشين كرايه اي هاي تبليغاتي بايستي به صورت منظم محتواي خويش را با اين تكنولوژي آپ ديت نمايند.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۹:۴۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)